This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Christian

Hej,

Det kan varmt anbefales at rejse selv, frem for med en pakkeløsning. Bestil bil hjemmefra, og tag turen der ovre som det kommer. I nogle perioder (weekender, helligdage osv.) vil det være svært at få værelser, da amerikanerne også selv tager ud i weekenderne. Dog kan hotwire.com anbefales – her kan du bestille hotel afhængigt af prisklasse mv, og du kan bestille dagen før og som regel altid få et værelse. Konceptet hedder at de ikke-besatte værelser der findes på en lang række hoteller sælges billigt.

God tur

Anonym Cazino

Hej alle,
    Jeg overvejer meget kraftigt at tage på en tur til staterne, her til sommer. Jeg har kigget en del på nogle af de færdige ture, men jeg overvejer også lidt bare at købe en billet og så ordne det hele derovre. Hvad er jeres erfaringer med hotle/motel osv. Er det til at komme ind fra gaden og få et værelse?

Anonym Cazino

Tak for det. Hvad med at rejse alene derovre? Bliver det for kedeligt?

Anonym Christoffer

Hvis du beslutter at komme afsted, kan jeg anbefale at få fat en en GPS, jeg købte selv min egen med Amerikanske kort og dansk stemme der overe. Jeg lejer den ud for 100kr. pr påbegyndt uge. Smid en mail på chh@artistico.dk hvis du er interesseret.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account