Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3545953
     Kristina-b

      Jeg er for nyligt kommet hjem fra to måneders ophold på Gold Coast i Australien (queensland) og forelskede mig så meget i stedet, at jeg simpelthen må tilbage.
      Derfor har jeg besluttet mig for at få et working holidayvisum og tage tilbage til surfers paradise omkring november for at bo og arbejde et halvt års tid.
      Iden forbindelse søger jeg en eller flere unge mennesker, der går med nogenlunde samme planer og kunne have lyst til at fremleje en lejlighed sammen dernede. Og så skader det jo heller ikke, hvis det er en/nogen, som er friske på at opleve noget af alt det fantastiske, som Australien har at byde på sammen.
      Jeg er 26 år gammel og bosat på Frederiksberg til dagligt. Jeg elsker at rejse, og har været i storedele af verden.

      Har ovenstående fanget din interesse, så hører jeg meget gerne fra dig 🙂

      Mvh.
      Kristina

      #3546213
       mn1508

        Hej Kristina.

        Jeg rejser til Australien her d. 14. oktober minimum et halvt år, også for at arbejde og opleve landet. Jeg har ikke lagt mig fast på nogle planer endnu… Jeg er selv 27 år gammel, og blev lige fanget af din idé 🙂 Jeg er ny i Australien, så en erfaren rejsebuddy ville ikke være helt dårligt 😉

        Er du kommet videre i dine planer?

        Mvh
        Michelle

        #3546222
         AndreasDL

          Hej Kristina.

          Går selv med planer om at tage til Australien for at surfe og arbejde, dog først om et års tid, så derfor vil jeg høre om du ved noget om mulighederne for at finde fast arbejde dernede, eller om du bare satser på at finde noget når du kommer derned?

          Dbh. Andreas

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log ind med brugernavn & kodeord

        eller    

        Glemt dine oplysninger?

        Create Account