This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym EVind

Hej
    min kæreste og jeg vil gerne på rundrejse i USA i 2-3 måneder næste år men er usikre på det.

Vi har planlagt at starte i Vancourver – derefter sydpå til LA og california og så til Las vegas.

og så vil vi slutte turen i New York.

Så vil vi gerne høre hvad skal vi se på turen?. Skal vi flyve fra stat til stat? eller skal vi leje en bil og kører rundt?.

Håber på lidt feedback.

MVH Erik

Anonym – bartholdy –

du er velkommen til at skrive til min mail thomasbartholdy@hotmail.com vis du har nogle spørsmål. jeg bor i øjeblikket i canada og har selv lige taget et roadtrip på 2 måneder og 14 dage i usa! vores tur var calgary – san fransico – los angeles – las vegas – gran canyon – dallas – orlando – miami – key west – washington dc – new jersey – new york – chicago – minneapolis – calgary og en masse mindre byer imellem. vi købte en bil i canada og vores tur blev sammen lagt på 20.000 km men jeg vil helt klart anbefale at gøre det i bil! der er meget mere frihed i at kunne køre rundt fra by til by held og lykke Thomas.

Anonym Kiaveise

Hej.

Har været på roadtrip i usa 2 gange og skal derover til sommer for 3. gang.
    Den første jeg lige har omkring dit indlæg er at hvis du starte i vancouver og vil aflevere din bil i New york så kommer det til at koste ret meget i envejsleje.
    Envejsleje er en leje du for at få bilen fragtet tilbage til den stat du lejer den i.
    Den anden tanke jeg gør mig er at jeg tvivler på at du kan leje din bil i vancouver (Canada) og aflevere den i New York som jo er USA.

Sidste sommer var mig og min kæreste derover i 8 uger.
    Vi startede i NY kørte op til niagara falls og derefter ned til washington dc, derefter fløj vi til Orlando og var i florida i 2 uger, så fløj vi til Hawaii og var der i 1 uge også fløj vi til L.A og kørte ind i landet og endte i S.F der havde vi 4 uger.
    Vi var rigtig glade for at vi fløj rundt vi kom frem til der vi gerne ville hurtigere, vi undgik ikke flere dage hvor man ikke lavede andet end og kører.

men ja det kommer igen an på hvad man ønsker og foretrækker.
    skriv endelig og spørg hvis du har spørgsmål..

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account