Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3546657
     Muddi12345

      Hej Folkens.

      Jeg skal sammen med en ven til USA til sommer. Vi skal være i USA i 5 uger i alt. De første 5 dage er vi i New York og de sidste 8 dage er vi i Miami.

      Det vil sige, at vi har 3 uger der imellem, hvor vi er i Californien.
      Her lander vi med fly i San Francisco, hvor vi har lejet en bil og 3 uger senere flyver vi væk fra Vegas.

      Så vi har 3 uger til at få set så meget af Californien som muligt, men det er typisk San Francisco, Los Angeles og Vegas af storbyer.

      Udover de byer skal vi helt sikkert også se Grand Canyon og Hoover Dam på vejen.

      Min tanke er også at se Yosemite National Park, men er der nogen som har været der, som kan sige hvor lang tid man skal sætte af til parken? Og hvad man kan se derinde?

      I må meget gerne komme med forslag til, hvor længe vi skal være i hver by, hvis vi starter i San Francisco og skal se LA og Vegas og Grand Canyon og Hoover Dam. Og hvad der ellers er? Tak.

      #3546661
       ClausJensen

        Hej Muddi

        for ca 2 år siden var en ven og jeg på næsten samme rute: SFO – LA – Las Vegas, vi kørte fra SFO til Yosemite og var der 2 overnatninger, gå evt ind på min profil og find et andet opslag ang Yosemite som jeg har svaret på, der står det meste af det jeg ved om Yosemite.

        Efter Yosemite kørte vi tilbage til SFO for at tage Highway 1(Kystvejen) ned til L.A, det er en flot tur der helt sikkert kan anbefales, under vejs gjorde vi stop ved Hearst Castle, det kan helt sikkert også anbefales, vi overnattede under vejs til L.A.
        Man kommer også forbi(3Km omvej) Solvang på den rute, det kan man lige så godt se nu man er i området.

        Hvor lang tid i skal bruge i hver by er svært at svare på, det kommer an på hvad i er til, eks i L.A besøgte vi Universal Studios og Venice Beach og var på et par gode restauranter, mere nåede vi ikke inden vi skulle videre.
        Men tjek evt Tripadvisor, det er en god inspirations kilde at starte op på.

        Overvej at tage en bustur til Grand Canyon og Hover Dam, det har jeg skrevet mere om i det opslag jeg nævnte før. Jeg har aldrig været i Miami!

        Skriv gerne hvis du har flere spørgsmål, jeg skal svare så godt jeg kan 🙂

      Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

      Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

      © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

      Log ind med brugernavn & kodeord

      eller    

      Glemt dine oplysninger?

      Create Account