This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym none

Hej 🙂

Jeg skal til australien med et working holiday visum (dog først om et år), men da jeg skal ud som guide inden er jeg ved at planlægge turen lidt nu.
    Jeg ville høre om der er nogen der har taget en rundrejse i western australia? Jeg kunne nemlig rigtig godt tænke mig at tage en guidet tur i western australia indtil uluru/Ayers Rock på omkring 1 – 1,5 måned? Er der nogen der har erfaring med det og evt. ved ca. hvilket prisniveau det vil ligge i?

Mvh Jannie 🙂

Anonym Carsten

Hej,

Jeg rejste rundt i vest, Fra Perth og ned ad kysten til sydkysten, (dunsborough, Bunbury, walpole, Albany, margaret River. Det er en helt fantastisk natur, og meget anderledes end Østkysten. Nu rejste jeg på egen hånd, så pris på ture tør jeg ikke spå om, men her er et par links til australske tour-bureauer. I margaret river er der mange unge der arbejder på vinplantager.
    Når du tager til Uluru, så sørg samtidig for at se Kings Canyon, det er rigtig flot.

http://www.adventuretours.com.au/ http://www.westernxposure.com.au/

Anonym rikke

Hej.

Hvis du har spørgsmål til adventuretours eller westernxposure ture ned af vestkysten fra darwin til perth kan jeg måske være behjælpelig, var selv med samme selvskab for et års tid siden:) Fed natur og fede oplevelser.

hver opmærksom på hvis du ønsker at rejse igennem the kimberleys at der er regntid og lukket fra omkring midt-slutning november – og engang til foråret.

Easyriders – er også værd at tjekke ud, de arrangere dog kun ture fra broome og ned. Men det fede ved dem er at de er billige, man er mere selvstændig og de har jump on – jump off, på deres bus – tilgengæld kraver det også at man er en smule mere åben når man skal møde nye mennesker.

Og jeg er bestemt enig med ovennævnte – se kings canyon!!

Ha en rigtig dejlig tur.. (jeg er så mega jaloux!)

Anonym Rasmus

Hejsa
    Jeg har bla. kørt fra Darwin til Perth bl.a gennem Kimberley og Gibb River road, videre ned i Margaret river regionen og så Kalgoorlie Boulder og ind gennem ørkenen til Uluruu. MEGA fed tur. Købte en Landcruiser 4wd.

Vi rejste også alene og synes altså det var mega fedt at være totalt alene langt fra alting…
    Priser kan jeg ikke hjælpe med, men vær opmærksom på hvad der er inkluderet og hvad der skal betales ekstra for. Flere ture i Kimberley kører rundt om Gibb og så kan man tage dagture ind til seværdighederne og de løber hurtigt op i 100-200 AUD, så hold øje med totalprisen.

Jeg er godt nok også misundelig AU er et mega fedt land og Vestkysten er bare et virkeligt fedt sted – Tæt på paradis.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account