This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym MajaM

Hej

Min kæreste og jeg, vil på vores anden store rejse, og vil denne gang til Canada, USA, Mexico, Cuba og Brasilien.
    Vi har dog meget svært ved at finde ud af hvordan vi lettest og billigst kommer rundt i Canada og USA. Vi tænkte at starte i Quebec og køre langs østkysten ned til Miami. Problemet med denne rute er prisen. Yderligere er jeg 23 og skal derfor betale gebyrer ved billeje. Nogen som har nogle gode, lette og billige måder at komme rundt på?
    På forhånd tak 🙂

Anonym Anne

Hej Maja

Jeg og en ven skal selv afsted til USA, Mexico og Canada her om to uger. Vi regner også med at rejse ned langs østkysten, videre gennem sydstaterne, hvor vi regner med at krydse ind i Mexico og tilbage op af vestkysten til Canada.
    Vi regner med at købe et Greyhound Discovery Pass for 539 dollars for 60 dage. (www.discoverypass.com) Det gælder for alle stater i USA og for Canada, også kan du rejse alt hvad du vil indenfor de 60 dage.

Husk alt papirarbejdet i forbindelse med indrejse til Cuba.

Men hvis der er nogen, som kender til billigere alternativer – sig frem.

Anonym Pultz

Hej, hvornår har i planer om at rejse? Og hvorlænge regner i med at turen fra Canada og ned til Miami vil tage?
    Min kæreste og jeg tænker på præcis den samme tur, vi snakker også om billeje osv. hvilket vil løbe op, er selv ved at undersøge priser mm. nu.
    Kristina

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account