This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym trunjer

Hej Derude,
    Jeg håber, I kan hjælpe mig… Fra august 2013 skal jeg af sted på studieophold i Ontario, Canada. Så i den forbindelse vil jeg også gerne rejse lidt rundt. Jeg havde egentlig udset mig Newfoundland-Labrador, Vancouver Island, generelt British Columbia og så selvfølgelig Ontario.
    Mine spørgsmål er som følgende:
    1. Er der nogen som er har erfaring med at flyve fra DK til Newfoundland. Og har en budgetoverslag for ca. en uge?
    2. Jeg overvejer at være i juletiden/nytår i Vancouver Island. Er der nogen, der har erfaring med det og priser?
    3. Herefter tænkte jeg på at tage toget gennem Rocky Mountains.
    4. Jeg overvejer at flyve til New York fra British Columbia (somewhere) til New York.
    5. Er der nogen, der ved, om man kan rejse ind i Canada, men flyve hjem fra US?
    6. Er der nogen, der ved, hvor meget jeg evt. skal regne med at bruge af penge på en uge i New York?

Det var lige mange spørgsmål, men forsøger at få planlagt og se, hvad jeg egentlig har penge til.
    Og tak for hjælpen.
    Hilsner Trunjer

Anonym Line Johansen

Hej Trunjer,
    Jeg har først lige set dit indlæg, så håber ikke det er for sent..
    Jeg har selv boet og arbejdet i Vernon, BC siden maj i år og overvejer selv at rejse lidt rundt.
    Det er ret dyrt at rejse rundt herover, så hav et rimelig budget planlagt!

Så hvis du kommer forbi British Columbia og har lyst til at mødes, så skriv gerne 🙂

Anonym Lene Trunjer Petersen

Hej Line,
    Det er bestemt ikke for sent. Jeg er i Canada nu, og skal læse på mcmaster i Hamilton, Ontario. Og har også helt sikkert planer om at komme over mod British, det kan kun være et must. Er her 4-8 mdr. mere, hvad med dig? Har du en facebook profil eller noget, så kan jeg da skrive der?
    Hilsner Lene

Anonym Lineaj

Hej Lene,
    Okay, lyder spændende!
    Jeg er her indtil Januar, men regner med at rejse lidt rundt fra November til Januar.
    Du kan prøve at søge på – Line Agerbæk Johansen , så skulle jeg gerne dukke op!

Vh,
    Line

Anonym Lene Trunjer Petersen

Done! Det ser fedt ud, hvor du er 🙂

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account