This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Jeg vil anbefale dig at tage en stor taske med på ca. 65-75- L. Jeg har selv en OXO 65 fra haglof.
    Desuden vil jeg anbefale dig at tage en let mindre rygsæk der kan presses flad, så den kan være i den store rygsæk. Jeg har selv lige været i nepal, og jeg havde selv meget gavn af min 30 L rygsæk, da jeg var på mindre ture som chitwan, rafting og bungy jump.

Anonym Magnus

Jeg vil foreslå jer at holder jer under 50L. Selv har jeg rejst i lange perioder med en rygsæk på 40 L uden at mangle noget. Tjek onebag.com hvor I kan se hvad I bør have med – og hvad I lige så godt kan rejse uden. Fordelen ved en lille taske er at den ikke vejer ret meget og man derved er friere stillet. Intet besvær med bagage der forsvinder i lufthavnen og en anden fordel er, at man slipper for at placere bagage i bussernes bagagerum. Tjek siden – den beskriver det langt grundigere end jeg har gjort her.

Anonym Magnus

Jeg vil foreslå jer at holder jer under 50L. Selv har jeg rejst i lange perioder med en rygsæk på 40 L uden at mangle noget. Tjek onebag.com hvor I kan se hvad I bør have med – og hvad I lige så godt kan rejse uden. Fordelen ved en lille taske er at den ikke vejer ret meget og man derved er friere stillet. Intet besvær med bagage der forsvinder i lufthavnen og en anden fordel er, at man slipper for at placere bagage i bussernes bagagerum. Tjek siden – den beskriver det langt grundigere end jeg har gjort her.

Anonym LS

Hej …
    Vi tager afsted i 4 måneder, i Asien.
    (Nepal, Thailand, Vietnam og cambodja).

Vi har aldrig rejst som backpackere før og skal derfor ud og investere i noget udstyr?

Nogle der har gode erfaringer med steder at købe rygsække? Og nogen der har erfaringer med hvor store taskerne skal være til hendholdvis kvinder og mænd, rent liter mæssigt 🙂

Anonym Anonym

Nu har du jo ikke skrevet hvor I Danmark du bor, så jeg foreslår bare nogle butikker i Kbh. Inde i Fredensborggade, ikke langt fra Nørreport station, ligger der 3 butikker hvor du kan købe rejse udstyr, der er Spejdersport, Fjeld og Fritid og vist også en mere jeg ikke kan huske navnet på. Jysk rejsebureau sælger også rygsække.

Jeg har selv en rygsæk på 65 liter og det er fint, den kan ikke blive alt for tung og der er plads nok. Man skal allilgevel passe på med ikke at slæbe for meget med. Men en mand kan sagtens tage en på 85 L.

Anonym Anonym

Jeg tror vist magnes laver lidt reklame

Anonym dex

Hey.
    er selv afsted nu, og har fortrudt jeg har koebt en masse lort hjemme fra. jeg vil foreslaa dig bare at tag en rygsaek pa 85L . ogsaa lige noget under toej og koebe resten der nede, alt er saa skide billigt alligevel..
    Er mega irriteret over at jeg har taget saa meget toej med, er blevet noed til at sende noget hjem, og har os oedelagt, nogle dyrer troejer efter nogle vilde fester paa koh phangan..
    Dog lige husk at koebe malarie pillerne hjemmefra..

Naar jeg en gang skal afsted igen, vil jeg bare tag der ned med en rygsaek og noget toilet halloej ogsaa koebe alt her nede.. 🙂

Anonym Anonym

kan man også købe alt, og samtidigt billigt, når vi starter i Nepal hvor vi skal på trekking – tur ?? 🙂

Tænkte lidt på at tage nogle vandrestøvler og et par gode bukser med, og så købe resten dernede? :9

Anonym Peter

Hej,

Jeg vil anbefale en rygsæk på cirka 65 liter. Men når det er sagt, så er det vigtigt man ved oræcist hvad man skal pakke med. Her kan du tjekke den her pakkeliste: https://backpackerlife.dk/backpacking-pakkeliste/

Bedste hilsner,
    Peter

Viser 9 indlæg - 1 til 9 (af 9 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account