Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3532374
     ronron

      Jeg regner med at tage til florida/bahamas mellem feb og april men hvordan er det med vejret der? hvornår er vejret best på de bredegrader?

      VH Ronez

      #3532380
       – bartholdy –

        jeg vil nok sige at mellem november-februar er de bedste måneder. men sidste år var jeg derovre i juni måned hvor vejret skulle være rigtig skidt. men det oplevede vi ikke på noget tidspunkt overhovede. når man kigger på dmi.dk skulle juni være den værste måned ang regn, og det regnede ikke en eneste dag.!

        #3532381
         – bartholdy –

          og vi var i miami i otte dage! mvh thomas

          #3532397
           ronron

            okay… tak.. nej min erfaring med dmi er også lige så og når man læser om vejret de forskællige steder passer det heller ikke altid med det dmi skriver syns jeg.. men er der ikke orkan sæson i november kommer jeg til at tænke på? hvornår er der flest turister derovre ved nogle det?

            #3532405
             Anonym

              Tak for svaret 🙂

              #3532403
               – bartholdy –

                de felste turister vil nok være der i november-februar vil jeg tro men miami er stadig et sted hvor americanerne også selv tager på ferie så der er altid mennesker der. men orkan sæsonen er fra september-november

                #3532758
                 Thomas H

                  Der skulle være koldt lige nu. Skal selv til miami i april og jeg har læst at det skulle være lækkert der, uden for meget regn og ekstrem hede. tag du bare afsted der!

                Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

                Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

                © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

                Log ind med brugernavn & kodeord

                eller    

                Glemt dine oplysninger?

                Create Account