This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym marchansen

Hejsa…

Min kareste og jeg korer fra cairns til syndey, og skal rejse fra syndey den 25 nov. Vi i sydney ca. 18 nov. Vi er korerende i et laekker koretoj. En nissan sun-seeker, som indeholder : koleskab med fryser,micro ovn,to kogeplader, gas, stor dobbelt seng,fjernsyn,spisebord og skabe til mad og toj. Bilen er lidt storre end en stor toyota hiace, saa der er lidt mere plads i den, samt kan taget slaas op naar man holder paa f.eks. en camping plads eller ligende. Naar taget bliver slaaet op bliver den ca. 2 meter hoj, saa man nemt kan staa i den. Den indeholder alt hvad man skal bruge paa en dejlig cruise igennem australien.
    Den har faaet lavet et stort service for ca. 3000 dollars. Det er en 2.3 diesel, saa den er meget okonomisk at korer rundt i. Vi har kobt kopper og bestik, saa der mangler absolut intet i bilen, og den er meget drift sikker.
    Prisen er ca. 6800 Australske $, pengene modtages dog ogsaa i danske valuta, da vi som sagt rejser fra det smukke australien den 25. nov

Hilsen Fra Marc og Karina

Anonym marchansen

hej igen

Min email: marchansen8@hotmail.com

mvh. marc og karina

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account