This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Hej allesammen
    Jeg skal til USA næste måned. Mit første ophold er i San Francisco.
    Er der nogen der måske kender nogle gode og billige hoteller/vandrehjem San Fran? Og hvor meget skal man ca. regne med at bruge på mad om dagen?

Anonym Anonym

Jeg boede på the YMCA i 3 mdr. da jeg var i SF for ca 2 år siden. Og var tilfreds med det, prisen var rimelig, værelserne rene og flinke mennesker.
    Dog lå det YMCA jeg boede på i The Tenderloin, som ikke er det rareste kvarter at bo i. Jeg blev dog mere og mere glad for at bo der og ønskede ikke at flytte tiltrods for folks udbrud, når jeg fortalte, hvor jeg boede henne.
    Mht mad er der jo uanede muligheder, min personlige favorit var en burrito til ca. 5 dollars.

Chek linket..der er flere steder i SF, hvor de har YMCAs.
    Spørg endelig hvis du har andre spørgsmål.. ang. byen.

Louise

http://www.ymcasf.org/

Anonym Lea

Hej.. Jeg er lige kommet hjem fra USA, hvor jeg bl.a. har været i San F. Det absolut fedeste sted man kan bo i SAn F. er et hostel der hedder the Green Tortoise. Det er super fedt, kæmpe ballroom hvor der er fest nærmest hver aften, gratis morgenmad og gratis aftensmad tre gange om ugen. Det ligger rigtig godt og koster det samme som alle andre hostels i USA. Men husk at booke i god tid da det er meget populært!
    Mht. mad er det meget forskelligt hvor mange penge man bruger. Men på næsten alle hostels er der køkken så man kan lave sin egen mad, og det er jo tit det billigste, ellers ville jeg nok regne med ml. 50-100 kr om dagen på mad, hvis man ikke spiser på dyre restauranter.
    Med venlig hilsen Lea

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account