This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym camat

Vi står og skal til USA her sidst i juni, og ved at man kun må købe for 1350kr med hjem. Er der nogen der har erfaringer med om det bliver tjekket???
    Håber der er nogen der kan hjælpe:)

Anonym kondi

Hej

Alle de gange jeg har rejst fra USA til Danmark er jeg heldigvis ikke selv blevet tjekket, men har tit set en masse andre blive.
    Det kommer meget an på om i flyve direkte eller mellemlander. Tolderne ved nemlig hvornår de direkte fly lander og er mere obs på passagerne der.
    Hvad er det i regner med at købe?
    Jeg plejer hvis jeg køber tøj at fjerne alle mærke og krøller det sammen så det ser brugt ud.
    Alt efter hvad i skal have er mit bedste råd at pakke det ud så det ser ud som om det er noget i havde med hjemmefra.

Anonym Anonym

har selv boet i usa og det bedst du kan gøre er at pille alle mærker at de ting du køber. på den måde kan ingen på nogen måde påstå at du lige har købt det.
    og smid al indpakning på diverse ting ud. det vigtigste er bare at tingene ikke skal se nye ud men som om de er blevet brugt 🙂

Anonym camat

Det er nok mest tøj vi skal købe. Vi skal mellemlande i london, så det er vel godt nok! Er det klogt at sende ting hjem, hvis man køber meget (f.eks. tøj, ipod eller lignende)?

Anonym Kondi

Hmm hvis i sender det hjem risikere i at det bliver stoppet i tolden, så det ville jeg ikke gøre.

Når man mellemlander er risikoen ihvertfald mindre for at blive stoppet.

Bare krøl tøjet sammen og tag mærkerne af, så burde det nok gå.

God tur 🙂

Anonym Lena Sydney

En af mine venner rejser altid hjem til hans hjemland the Phillipines med en tom kuffert og kommer tilbage med den fuld kuffert

Anonym nicoline kristensen

Hejsa.
    Jeg var i USA på studietur i 3 uger i efteråret og købte for omkring 10.000 kr. tøj og andre ting. Jeg klippede bare alle mærkerne af og brugte også tøjet derhenne imens så det ikke så helt ubrugt ud. Der var ingen af mine studiekammerater der havde problemer og heller ikke mig. Købte også bare en ekstra kuffert derhenne for at kunne have plads til det. No problemos!
    Mvh. Nicoline

Anonym Anonym

Hvordan skulle de tjekke om det er købt i USA? :).. Bare tag prismærkerne af!

Viser 8 indlæg - 1 til 8 (af 8 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account