This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Lea Petersen

Jeg skal snart ud og rejse med en god veninde og vi er blevet rådet til, mange gange, at sikre vores rygsække under flyrejserne og vores spørgsmål går på hvilken måde der er den sikreste? Og måske et lidt underligt spørgsmål men hvis man plomberer sin taske hvordan får man den så op igen når man ikke må have noget skarpt med i sin håndbagage såsom en lille kniv eller en saks?? Håber nogen kan hjælpe os 🙂

Den Rejselystne

Hej Lea

Jeg har et par ideer til, hvordan i kan sikre jeres rygsække.

I kunne eksempelvis investere i en pose, specielt egnet til rygsække i tilfælde af regnvejr, så den ikke bliver våd, men det er altså kun nødvendigt, hvis det bliver regnvejr ellers er den bare fyld – min rygsæk har overlevet en smule vand!

Nå, men til en lidt bedre kandidat.
    Køb nogle små hængelåse og lås alle de lynlåse, der er på rygsækken. Det havde jeg meget gavn af selvom det er lidt træls, at skulle have fat i nøglen hele tiden for at komme i rygsækken – og nøgler er vist nok tilladte…!

God rejse

Mvh. Den Rejselystne

Anonym Anonym

Det bedste du kan gøre er at købe en flytake til at lægge din bagpack i. Den kan købes i enhver sportsbutik, og fylder næsten ikke noget når den bliver pakket sammen. Den beskytter også din bagpack så den ikke bliver beskadiget under flyrejsen.
    Så sætter du bare en lille hængelås på lynlåsen, så kan der ikke ske noget.

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account