Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-200019 bbp-parent-topic-3546221 bbp-reply-position-16 odd topic-author post-3546415 reply type-reply status-publish hentry pmpro-has-access">
     Mathias

Hej Peter 🙂
      Tusind tak for svaret!
      Vi har snakket om at vi godt kunne tænke os at komme ud i regnskoven/junglen, bestige Mount Kinabalu samt noget trekking på Øen.
      Er det oplevelser der kræver, at vi booker i lang tid i forvejen?
      Mvh Mathias!

Peter – Rustic Borneo

Hej Mathias,
        Hvis du vil bestige Mount Kinabalu skal du være tidligt ude. Normalt vil jeg anbefale mindst 3 måneder uden for højsæson og i højsæsonen (juli og august), helst 6 måneder.
        Tur i regnskoven og se vilde dyr vil jeg stærkt anbefale Sukau ved Kinabatagan Floden. Det er efter min mening the den bedste enkeltstående udflugt du kan komme på Borneo. Det er en kombination af fantastisk dyreliv og natur du oplever, når du sejler op af Kinabatangan floden.
        Mvh Peter

Isabella Kramer

Mount Kinabalu, i november mdr, ville der kunne være chancer for at bestille en tur når man ankommer til Kota Kinabalu. Eller virker det uhørt. ?

Viser 3 indlæg - 16 til 18 (af 18 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account