This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym testrup

Jeg undrer mig over, at de hos Kilroy har bedt os om at gernbekræfte flybilletter et par dage inden afrejse…… Vi skal på mandag d. 19/3 med Thai Airways til Bangkok og derfra videre til hanoi med Air Asia. Skal vi ringe til begge rejsebureauer og bekræfte? Hvornår?

Anonym Anonym

Ups, jeg mener om vi skal give flyselskaberne besked? Ikke rejsebureauerne….

Anonym Anonym

Jeg har ikke selv prøvet at skulle genbekræfte flybilletter, men det er vel en meget god service både overfor sig selv og flyselskaberne?!

Anonym Kathrine

Det er en god ide og genbekræfte billetter, for hvis flyet er overfyldt, er der ikke sikkert at du kommer med hvis du ikke genbekræftet. God Tur.

Anonym Kathrine

Det er en god ide og genbekræfte billetter, for hvis flyet er overfyldt, er der ikke sikkert at du kommer med hvis du ikke genbekræftet. God Tur.

Anonym Anonym

Ja hvis de har sagt, at du skal genbekræfte, så er det nødvendigt. Det er kun nogle gange nødvendigt på udrejse fra DK af en eller anden grund – men man skal ALTID genbekræfte billetter inden hjemrejse mindst 72 timer før afgang. Flyselskaberne overbooker flyene, og hvis du ikke genbekræfter, så kan du ikke regne med en plads på flyet.

Og ja – du skal ringe til begge flyseskaber og genbekræfte.

Anonym Anonym

Tak! I mellem har jeg dog undersøgt nærmere og ringet til Kilroy, som vi rejser med. Jeg fik at vide, at det kun er på hjemrejsen vi skal genbekræfte flybilletterne. Og kun til Thai Airways – ikke Air Asia (mente hun), da det er et online-firma…

Viser 7 indlæg - 1 til 7 (af 7 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account