Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3545010
     Emil Andersen

      Hej alle sammen,

      Mig og en ven har gået med tanken om at rejse til canada 5-7 måneder fra ca oktober og frem efter for at stå en masse på ski. Er der nogle der har erfaringer med at finde arbejde (helst om aftenen), rejsebureauer, fly billetter, sted at bo, gode ski områder eller andet vigtig information om Canada der vil dele det med os?

      Vi vil gerne afsted i den kommende sæson i november 2013.

      Vi ville helst rejse med et bureau som kan tilbyde liftkort, bolig, flybilletter (tur/retur), visum og hjælp til job samlede i en pris. Ved i om dette er muligt eller man selv skal ud og finde disse ting.

      Vi vil allerhelst til Canada, da vi har hørt det er det vildeste! Men Frankrig lyder også fedt, men er dog vores anden prioritet.

      Vores budget er ca 50.000 vær, det skal inkludere liftkort, bolig, flybilletter (tur/retur), visum. Resten vil vi tjene på arbejde. Lyder det fornuftigt, eller er det helt hen i vejret?

      Håber der er mange der vil dele deres viden med os.

      Hilsen Emil & Anders

      I kan evt. skrive på min mail Emiil–andersen@hotmail.com

      #3545043
       Lone Roosewelt

        Hej Emil & Anders,

        Hvor lyder det spaendende med jeres forestaaende Canada-eventyr; jeg kan kun sige KOM AFSTED!

        Jeg selv har boet i Vancouver siden juni maaned 2012 og er her paa et working holiday visum. Jeg vil meget gerne hjaelpe jer med alt det praktiske – staar faktisk i den situation at jeg overvejer at opstarte mit eget lille rejsebureau med speciale i working holiday i Canada.

        For lige at svare paa jeres spoergsmaal (som der maaske ogsaa er andre som er interesserede i) saa er et budget paa 50.000 kr. rigeligt. Det kommer naturligvis an paa hele jeres rejse-livsstil. Men hvis I rejser backpacker-stilen (= budget) saa er det mere end nok. Jeg selv ankom med 10.000 kr. paa lommen, hvilket maaske lige er i underkanten. Flybillet og forsikring kommer naturligvis oveni. 1 aars rejseforsikring hos Gouda koster godt og vel 6.000 kr. og en flybillet til Canada (Vancouver) omkring 5.000.

        I er meget velkomne til at kontakte mig via mail: lone.roosewelt@gmail for mere hjaelp.

        God rejse og glem alt om Frankrig for denne gang – Canada er fantastisk, I vil ikke fortryde det!!

        Mvh. Lone

      Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

      Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

      © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

      Log ind med brugernavn & kodeord

      eller    

      Glemt dine oplysninger?

      Create Account