This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Simon Friis

Hej allesammen.

Jeg planlægger en tur sammen med min kæreste rundt i sydamerika. Vi tager afsted omkring 1. september med start i Santiago, Chile. Her vil vi gerne starte med at stå en måned på ski. Jeg har læst en smule om steder som La Parva, Valle Nevado og Portillo men vil gerne høre om der er nogen der har besøgt disse steder, og om de kan anbefale noget bestemt? Generelt vil jeg meget gerne høre fra alle som har erfaringer med skiløb i Chile!

Desuden har jeg læst om Flypas i Chile, med mulighed for billige indenrigsflyvninger, bl.a. til Påskeøerne. Er der nogen der kender noget til hvor man skaffer dette samt priser?

Håber i vil dele erfaringer med mig. Simon

Anonym Anonym

hej simon. Ved ikke rigtig om jeg kan hjælpe. Jeg var i chile sidste sommer midt i august, og var oppe og stå på ski lige ved santiago, men kan ikke huske præcis hvad stedet hed. Jeg syntes ikke at det var særlig fedt, mest fordi jeg nok har vænnet mig for meget til alle de gode steder som der findes i europa. Selve skistedet var ret småt og der var ikke vildt mange lifter. da jeg var der fik jeg anbefalet at tage til argentina istedet for at stå på ski, men det var nok mest pga priserne. Chile er jo ret dyrt lige meget hvad. Håber i får planlagt en fed tur. mia

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account