This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Helle B

Hejsa! Jeg skal til USA d.20.nov., for derefter at mødes med min søster i Monterrey i Mexico d. 6.dec. Hvad skal man se i USA? Havde en forestilling om en tur ned ad vestkysten fra San Francisco til L.A. I Mexico vil jeg gerne bade:-) og se noget kulturelt. Jeg skal til Danmark igen d. 22. dec.

Anonym Simone

usa indeholder lidt af alt eller det vill sige meget af alt! så det kommer helt anpå hvad du gerne vil se, er du til turist ting eller undergrunds kultur eller hvad?
    San Fransisco er en fantastisk by, los angeles er faktisk sådan lidt bwaaaee-agtig. jeg ville klart bruge mere tid i og omkring san fran måske endda tage et smut til oregon, men det er nok bare mig der har en svaghed for gamle hippier, wicca, anarki og sådan noget. skriv noget mere specifikt om hvad du gerne vil opleve så er det lidt lettere.

Anonym Okkels

Er helt enig med Simone. San Fransisco er helt igennem fantastisk og LA er helt ved siden af det billede som man ser i fjernsynet. Og hvis du tager 1o1 op langs kysten kommer du også igennem The Redwoods som er vanvittigt imponerende og smukt. Men det er selvfølgelig den gale retning,

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account