This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Anonym

Kære Alle sammen

Mit navn er Sandra og jeg er 23år..

Jeg er havnet i Australien fordi jeg har været så heldig at komme på udveksling på en skole for børn med specielle vanskeligheder. Arbejdet på skolen er super spændende og børnende og de unge der er fantastiske!

I ugerne 39-40 har jeg 14dages ferie og søger derfor en at opleve smukke Australien med.
    Jeg er meget åben for hvor turen kan gå hen. Jeg har selv tænkt på østkysten, melbourn og Darwin.. Men jeg er som sagt frisk på meget forskeligt.

Måske vil du gerne vide lidt mere om hvordan jeg er som person?..
    Så læs videre 🙂
    Jeg anser mig selv for at være frisk og åben. Jeg er en person der kan stole på og humor er meget vigtigt for mig.. det er hverdagens krydderi..Jeg kan godt lide atventure og jeg har førhen selv sprunget i faldskærm. Jeg er lidt pylret når det kommer til edderkopper og krybdyr.

Men det vigtiste for mig som jeg søger i en rejsekammarat. Er en glad og frisk person, der har humor og er til at stole på og hjertet på rette sted..

Glæder mig til rejsen og håber jeg høre fra nogen som kunne tænke sig at oplevele fantastiske Australien med mig.

Så skriv endelig på min mail: sandrabirkvad@gmail.com

hvis du bare har lyst til at drikke en kop kaffe i Sydney kunne det os være hyggeligt og så kan du os bare sende mig en mail. Jeg bor selv i Werrington som ikke er så langt fra Sydney

GLÆDER MIG!

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account