This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Louise

Hej 🙂 Jeg står pt og overvejer at tage en måneds tid til Thailand i januar måned, men jeg vil gerne have en at rejse med, om det så skal være noget af turen eller den hele. Jeg er 22 år gammel, 23 til september, læser til sygeplejerske og bor på amager. Jeg har før rejst i New Zealand og Indonesien og i sommerferien skal jeg til Mellemamerika. Jeg vil gerne opleve en god blanding af kultur, natur og adventure, men der skal også være tid til lidt afslapning på en strand eller to 😉 Jeg regner med at få et dykkercertifikat i sommerferien, så jeg vil naturligvis også gerne dykke i Thailand.
    Umiddelbart er min plan at være i bangkok et par dage og derefter tage nord på til chiang mai med et par stop undervejs, vil gerne se erawan vandfaldene, til sidst vil jeg gerne ende på øerne i syd thailand, og så får vi at se hvad der sker i mellemtiden.

Jeg har et budget på ca. 10.000 kr + flybillet og søger en nogenlunde jævnaldrende pige. Jeg har overvejet at tage af sted omkring den 28. december for at fejre nytår i Bangkok, ellers er planen at tage af sted den 1./2. januar og så tage hjem igen omkring d. 2. februar.
    Hvis det lyder som noget du finder interessant så må du meget gerne skrive til mig. Jeg hedder Louise Schiermacher, hvis du vil finde mig på facebook 😉

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account