This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Zenta

Jeg tag til Australien og skal backepacke og ved at købe alle de vigtig ting til turen..
    Jeg har hørt et rygte om man ikke må sove med soveposer på hostle, er det sandt og hvad skal man så købe at sove i?

Anonym Dennis

når du sover på hostels så er det senge med dyner og det hele som bliver skiftet hver gang en ny flytter ind.

Anonym Natascha84

Jeg har også hørt at soveposer er udelukket på hostles, så det er ikke noget, jeg tager med, når jeg rejser.

Anonym Anonym

Jeg havde sovepose med da jeg var afsted, men den blev dog ikke rigtig brugt i Australien, da de fleste hostels har forbud om at bruge dem. (mener det er for at undgå at man ikke slæber bedbugs, hvis man skulle være så uheldig at komme i kontakt med dem, med rundt.) De hostels jeg boede på var dog fine, og sengetøjet var rent osv.. men køb evt. en lagenpose hvis du gerne vil sove i dit eget, hvis du skulle risikere at komme til et lidt “snusket” hostel kan det vare rart at have. Husk dog at vaske den når du skifter hostel da ideen med at man ikke selv må medbringe sovepose/sengetøj ellers går tabt..

God tur 🙂

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account