This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym DennisT

Hej

Min kammerat og jeg skal en tur til Kina, Sydøstasien og Australien samt New Zealand. Vi skal sove i telt på vise dele at ruten. Mest af alt skal vi sove i telt i New Zealand og måske enkelte steder i Sydøstasien. Vi er afsted fra oktober til marts. Vi er i NZ i januar og februar mens vi er i Sydøstasien i november og december. Skal vi medbringe lagenpose (silke(400 kr) eller bomuld(150 kr)) eller en meget tynd sovepose (800 kr)?

på forhånd tak

Anonym Josefine Hansen

Glem alt om sovepose i Sydøstasien – med mindre i skal op i bjergene et sted. Bliver det endeligt koldt kan i få tæpper eller lignende.

Kina kan virkerligt blive koldt – i skriver ikke hvornår i er der eller hvor i skal være – stort land :-).

NZ – køb en sovepose dernede i stedet for at slæbe rundt på den i flere måneder.

Anonym Anonym

I skal tage en tyk sovepose med – eller i hvert fald en, der kan gå meget langt ned… Det bliver meget koldt om natten nogle steder i sydøstasien. og tro mig – i vil være glade for at i ikke behøver at ligge og fryse…

Anonym Anonym

Mener helt sikkert I skal tage sovepose med! Især hvis I har planer om at overnatte i jungler i Sydøstasien. Lå selv og rystede en hel nat fordi jeg ikke havde sovepose med! Og ja, jo længere man kommer op i bjergene jo koldere bliver det!
    I Kina er der på de fleste hostels gode dyner, men I kan også sagtens komme ud for meget tynde tæpper… Og hvis I er der i vinterhalvåret… Så er det altså meget koldt! Var i Tibet, hvor vi som med mange (op til 5) dyner for at holde varmen!

Men I kan jo altid bare vente og se hvordan det er og så købe en sovepose når I kommer derud! De er trods alt en del billigere end herhjemme!

God tur!

Anonym LineHamrum

Hej.
    Jeg skal selv til Sydøstasien og kina fra januar til juni, og jeg har kun tænkt mig at tage lagenpose med. Som de andre har skrevet kan man nok købe en sovepose hvis man får brug for den.

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account