This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym ibenrooney

Hej derude.
    Vi er et kærestepar der skal jorden rundt her til Januar, og vi er ved at planlægge en masse aktiviteter og transport på turen.
    Vi vil gerne vide om nogle har erfaringer med Spaceship biler på New Zealand. OG lidt mht alt det praktiske; eks. hvordan med bad/toiletbesøg??

Vi skal være på NZ i 3-4 uger og ved nemlig ikke om vi skal vælge Kiwi Experience eller leje en camper?

Anonym Karin

Der findes masser af offentlige toiletter rundt om i NZ. Vedr. overnatning i camper – der findes en hema kort bog – koster ca. 40 $ – her er der beskrevet en masse billige og dyre steder og hvilke faciliteter der er. kan anbefale doc camp, billige natur camp. Der findes SÅ mange forskellige udlejnings camper og alle der svarer har helt sikkert vidt forskellige meninger og de enkelte firmaer. Vi købt en gl. camper, men havde også 3 mdr.

Anonym Majken og Bjørn

Hej Hej.

Min kæreste og jeg skal til NZ til april, og vi vælger Camper fremfor Kiwi Experience, da vi tænker, at det giver os noget mere fleksibilitet. Om det bliver et spaceship, ved jeg ikke. I kan evt. også kigge på:

http://www.backpackernz.co.nz/

Mht toiletforhold mv. må jeg være Jer svar skyldig.

Mvh Majken

Anonym ibenrooney

Nogle af jer som så har erfaringer med hvor mange extra forsikringer dette løber op i? Vi har en standard forsikring på bilen når vi lejer den, men den dækker hverken tag, undevrogn, dæk eller ruder…
    Hvad tror I vil være billigst? vi skal jo kun være dernede i 22 dage.

Kiwi + hostelophold
    Spaceship + camp sites

?

Mvh

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account