This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Mettelel

Hejsa!

Jeg tænkte på, om der er nogen der ved hvor det kunne være smart at få spanskundervisning herhjemme? Jeg har været 7 måneder i Guatemala, og taler derfor rimeligt godt spansk, men jeg er jo så hulens bange for at det lige pludselig skal forsvinde ud af den blå luft!
    Så ved du måske hvor man kan få noget små-avanceret spansk-undervisning, eller kan du måske selv?
    Jeg bor i Århus, så det ville være mest optimalt deromkring, men ellers er jeg også frisk på noget elektronisk undervisning af en art…
    Bare mit elskede spansk ikke forsvinder… !
    Jeg håber du har en go’ ide!

Hilsen Mette.

Anonym Anonym

Hejsa. Jeg har taget begynder-spansk ved FOF (aftenskole) i Århus. Og jeg ved, at de også har nogle fortsætterhold, så det kan du da tjekke ud. Jeg er sikker på de har en hjemmeside, hvor du kan se hvad for nogle kurser de har – og måske snakke med en af underviserne, så du er sikker på, at det ikke er for lavt et niveau, når du nu kan en masse i forvejen.

Anonym Rimmer

Hej:-)
    Kendewr en som havde samme ønske/problem efter et ophold i Thailand.
    Han henvendte sig et sted, hvor han vidste der var thaier til stede og forhørte sig om en af den kunne tænke sig at mødes en gang om ugen og tale thai. Han betalte en skilling for det, men det var vist ok billigt. Kunne være en ide, derer så vidt jeg ved en hel del spaniere i Århs for at studere.
    Held og Lykke:-)

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account