This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Backpackers Online

Jeg står og skal på jordomrejse til bl.a. Australien og New Zealand. Jeg ville gerne vide noget om, hvordan man finder billige steder at bo, hvor meget man cirka skal afsætte til hver dag, hvad man simpelthen bare skal se eller opdage og evt. andet relevant.
    Tak for hjælpen!

Anonym Backpackers Online

Hvis du ikke er bekendt med rejsebøgerne fra Lonely Planet vil jeg anbefale du låner dem på biblioteket eller endnu bedre køber dem.
    I disse guides finder du overnatningsmulighede for stort set alle byer i Australien og New Zealand.

Stegelmann

Hello ! Din heldige banan ! Du får dit livs oplevelse !! Der findes i New Zealand & Australien et utal af overnatningsmuligheder – der er ingen grund til at tænke for meget over det – jeg tog en bus rundt i begge lande – i NZ med et selskab der hedder kiwi experience – rigtigt godt og ikke alt for kommercielt. I Australien tog jeg Caffreys, der en expressbus der kører døgnet rundt da der MEGA afstande. Mht til tid – ja, det er jo rigtigt svært at sige – jeg var 1 mdr. hver sted – alt for lidt – men der skal også penge til ! Jeg brugte ca 30.000 kr på de 2 mdr. Hvis du vil vide mere så mail til mig : jstdk@stofanet.dk Go tur // Jørn, Kolding

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account