This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Lisette.fred

Hejsa

Vi er to piger der skal til Australien fra midt i november til midt i januar. Vi kan se man skal være 21år for, at leje bil. Er der nogen steder man kan gøre det, selvom man ikke er 21?

Vh Lisette

Anonym Rune

Køb en bil og sælg den når i er færdige – den australske dollar er superlav og tabet er nok minimalt i forhold til omkostningerne ved at leje en bil.

Det billigste jeg nogensinde har lejet en bil til var AUD 22 + GST – så i kan jo regne på forventet tab (10-20%) mod den tid I har behov for bilen og så se hvor dyr/billig en bil I har råd til for samme penge.

Jeg vil iøvrigt anbefale at købe en bil i Queensland – der er ikke periodisk syn.

Forsikringsmæssig er Australien også MEGET billigere end DK.

Anonym Lisette

Oki… Så må man godt køre rundt selvom man er under 21 år? Men hvordan finder man så nogen at sælge den til?

Anonym Tipsmark

Så længe du har DK kørekort, må du gerne køre rundt.

Du kan f.eks. sælge til nogle andre backpackers – mange af de små byer på østkysten har lokale opslagstavler hvor alt sælges/købes – ellers smid den på http://www.tradingpost.com.au jeg har solgt nogle ting der uden problemer.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account