This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym PP

Hej:)

Jeg er en pige på 20, som skal rejse alene i 3 uger alene i NZ i Februar og 8 dage i Sydney i marts, og det er jeg lidt nervøs for.

Hvad er jeres erfaringer med at rejse alene?
    Er det nemt at snakke med andre mennesker, selvom man (jeg) er lidt genert?

Kan i anbefale nogle gode backpacker hostels, hvor der kommer andre backpackere, man måske kunne rekse med?

Hilsen PP

ps. vil i anbefale at rejse alene eller ej?

Anonym Anonym

Hep hey..
    NZ og OZ er måske nogen af de nemmeste lande at rejse alene i. Da det er 2 lande der bliver besøgt af rigtigt mange backpackers.
    Jeg kan ikke lige huske hvilke hostels der er gode, men jeg husker heller ikke nogen af dem som dårlige. Det er bare at springe ud i det, og måske lære du at blive mindre genert 😀
    Rigtig god rejse. 😀

Anonym Travelmate.dk

Lonely Planets guidebøger er ekstremt udbredte og bruges af utallige backpackere i hele verden, bl.a. til at vælge hostel. Det kan derfor være en god strategi at medbringe LP guidebøger og bo på “our pick” hostels, hvilket næsten vil være en garanti for at møde mange andre mennesker. Jeg har selv brugt denne strategi i mindre turistede områder af verden for ikke, at strande på et tomt hostel.

Om at anbefale at rejse solo eller ej? Det er et helt personligt valg. Jeg elsker at veksle mellem de to. Det er fantastisk at være totalt uafhængig og du møder på den måde mange mennesker, men det skaber ikke altid lige så tætte bånd som hvis du tilbringer flere måneder med den samme person. Vær ikke bange, og spring ud i det – du vil elske det. Rigtig god tur!

Mange rejsehilsner,
    Daniel Johansen fra Travelmate.dk

Bliv inspireret, få gode råd og hjælp til din planlægning, eller find en rejsepartner. Besøg os på http://www.travelmate.dk

Anonym Sia Bergmann

Hej 🙂 Jeg er også en pige på 20 år, og er lige taget til australien alene. Jeg kom i torsdags og har tænkt mig at være her i 8 måneder. Jeg er i øjeblikket ved at finde et sted i bondi beach (forstad til sydney).
    Du møder hurtigt nogle søde mennesker, men hvis du synes det er lidt svært, så må du godt kontakte mig, så kan jeg vise dig lidt rundt 🙂

Anonym Pernille

Hej Sia 🙂
    Tak for dit svar – jeg vil rigtig gerne tage imod dit tilbud. Jeg kommer til Australien den 21. februar og vil være glad, hvis jeg må kontakte dig. Hvordan kan jeg kontakte dig? Har du mail, facebook eller telefonnummer..?
    Mange hilsner Pernille

Anonym Sia

Du kan finde mig på facebook, Sia Bergmann 🙂

Anonym J Kloster.

Hej, vi er 3 drenge på 20-21, som er i NZ fra d.8 februar. du er velkommen til at skrive, hvis du vil mødes med nogen andre dansker. Go’ tur 🙂

Anonym Pernille

Hej Drenge.
    det kunne være ret fedt at mødes, hvad skal i lave i NZ?
    Hilsen Pernille

Anonym Pernille

Hej:)
    Nu rejser jeg snart til NZ :), og kunne godt tænke mig at få en mailadresse eller telefonnumer, jeg kan ringe til, hvis vi kunne mødes i NZ?:)
    Hilsen Pernille

Anonym J kloster

Hej Pernille, skriv til mig på facebook, mit navn er Jeppe kloster, så tager vi den der. Mvh. Jeppe.

Anonym J kloster

Hej Pernille, skriv til mig på facebook, mit navn er Jeppe kloster, så tager vi den der. Mvh. Jeppe.

Viser 11 indlæg - 1 til 11 (af 11 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account