Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3510074
     Tanya

      Hejsa.

      Min kæreste og jeg er ved at planlægge en 2 måneders rejse til Australien og i den forbindelse har vi nogle spørgsmål, som vi håber I kan hjælpe med.

      Vi regner med at leje en campervan, og kører rundt i den, men vi er lidt i tvivl om hvilke selskaber der er gode. Defor kunne vi godt tænke at høre jeres erfaringer med at leje campervans i Australien. Vi har fået et rigtig godt tilbud fra et firma der hedder Bartrak,- er der nogen der har hørt om dem?

      En anden ting der dagligt er oppe og vende er vores tidsplan. Vi regner med at kører følgende rute:

      Sydney – Melbourne – Adelaide – Ayers Rock/Alice Springs – Kakadu – Cairns – Brisbane – Sydney

      Kan det overhovedet lade sig gøre på 2 måneder uden at man skal skynde sig?

      Vi regner med at tage starte 24 september og slutte d. 29 november, men hvordan er det med wet season oppe nordpå ved Kakadu og Cairns? Vi er blevet gjort opmærksomme på at luftfugtigheden stiger meget i starten af november og at det så bliver ret ubehageligt at være i den del. Nogen der har erfaringer med at rejse oppe nordpå i denne periode?

      Andre gode råd er også velkomne
      Glæder os til at høre fra jer.

      #3511671
       Anonym

        Hej

        Jeg er lige kommet hjem efter den samme tur, som I vil tage. Jeg vil sige det er lidt presset på 2 mdr., men det kan lade sig gøre. Jeg var i Kakadu i december og det var skønt, så tag bare afsted.

      Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

      Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

      © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

      Log ind med brugernavn & kodeord

      eller    

      Glemt dine oplysninger?

      Create Account