Dette emne har 4 svar og 2 stemmer, og blev senest opdateret for 2 måneder, 3 uger siden af jader.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3727470
     jader
    Deltager

      Hej alle sammen,

      Jeg har et spørgsmål om hypnose til vægttab. Jeg har hørt, at det er en effektiv metode til at ændre ens spisevaner og motivation, men jeg er lidt skeptisk over, om det virkelig virker. Er der nogen her, der har prøvet hypnose til vægttab, og hvad var jeres oplevelse? Hvordan foregår en hypnose session, og hvor mange gange skal man have det? Er der nogle bivirkninger eller risici ved at bruge hypnose til vægttab? Jeg vil gerne høre jeres erfaringer og råd, før jeg beslutter mig for, om jeg vil prøve det eller ej. Tak på forhånd!

      #3727471
       sazer
      Deltager

        Jeg har også haft lignende spørgsmål om Hypnose til vægttab Mens nogle hævder, at det har været en effektiv løsning for dem, er jeg stadig lidt skeptisk. Jeg vil også gerne høre fra folk, der har prøvet det, for at få en bedre forståelse af, hvordan det virker i praksis. Er der nogen bivirkninger eller risici, vi bør være opmærksomme på? Jeg tror, det er vigtigt at være grundigt informeret, før man beslutter sig for at prøve det. Jeg ser frem til at høre jeres erfaringer og råd. Tak!

        • Dette svar blev ændret 3 måneder siden af sazer.
        #3727473
         jader
        Deltager

          Jeg forstår din skepsis over for hypnose til vægttab. Det er vigtigt at indsamle så meget information som muligt, herunder eventuelle bivirkninger eller risici, før man prøver det. Jeg håber, at folk, der har prøvet det, vil dele deres erfaringer, så vi kan få en bedre forståelse af, hvordan det virker i praksis. Tak for at dele dine bekymringer!

          #3727474
           sazer
          Deltager

            Jeg er også interesseret i at høre om andres erfaringer med hypnose til vægttab. Mens nogle rapporterer succes, er det afgørende at være opmærksom på potentielle risici og bivirkninger. Jeg ser frem til at lære mere om effektiviteten af hypnose og om, hvordan det har påvirket andre på deres vægttabsrejse. Tak for at åbne denne diskussion!

            #3727475
             jader
            Deltager

              Jeg er også interesseret i at høre om andres erfaringer med hypnose til vægttab. Mens nogle rapporterer succes, er det afgørende at være opmærksom på potentielle risici og bivirkninger. Jeg ser frem til at lære mere om effektiviteten af hypnose og om, hvordan det har påvirket andre på deres vægttabsrejse. Tak for at åbne denne diskussion!

            Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

            Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

            © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

            Log ind med brugernavn & kodeord

            eller    

            Glemt dine oplysninger?

            Create Account