Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-200019 bbp-parent-topic-3531162 bbp-reply-position-16 odd topic-author post-3531322 reply type-reply status-publish hentry pmpro-has-access">
     none

Hej Mads.

Tak for svar.

Jeg har fået at vide, at der skulle være godt vejr i Hua Hin i juli måned, da regntiden først starter i oktober der.
      Men Hua Hin ligger jo på Øst-siden.

Mvh.
      Carina Camilla

M

Hej.

Jeg var i Thailand maj/juni måned 2009. Jeg var på øst-siden, da monsunen kommer fra vest af. Så jeg vil anbefale, at du var på øst siden. Og hvis du vil snorkle, tag ud til Koh Tao. Big blue diving, er super godt. Hvis du vil tage dykkercertifikat, har de en dansk dykkerinstruktør. Jeg tog mit dykkercertifikat der, sidste år. Sigtbarheden kan dog være en lille smule sløret, da det er “regntid”. Jeg fik dog meget ud af det, og syntes det var helt fantastisk.

Jeg overvejer selv ( og sammen med min kæreste) at tage til Hua hin, i juli måned. Og så rejser vi videre til Malaysia osv
        Håber du kan bruge det til noget…
        Evt. tjek

http://www.latestays.com

M

Viser 2 indlæg - 16 til 17 (af 17 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account