Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3501740
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200022 bbp-reply-position-1 odd post-3501740 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     koa

      Jeg har boet i Australien (wA) i 9 maaneder og har ingen planer om at tage hjem forelobig. Saa er der noget du gerne vil vide som maaske er lettere at finde svar paa hernedefra, er du velkommen til at skrive. Og jeg vil gore hvad jeg kan for at finde et svar. Hilsen Line line@si-on.dk

      #3501774
       Astrid

        hej line.
        jeg drager til OZ til februar med et working holiday visa. har tænkt mig at arbejde og har spekuleret på om man skal have et NI-number eller noget. kan ikke rigtig finde information om det nogen steder, så tænkte at jeg måtte spørge en der er down under!
        ved ikke om du kan svare på det, men i hvert fald tak for hjælpen! Astrid

        #3501790
         Nina F

          Hej Line.. I hvilke forbindelse er du dernede og hvad laver du- arbejder, læser eller ???
          Jeg har selv planer om at tage afsted, men ved ikke helt hvordan? Har tænkt på alott, men mit indtryk er at det er dyrt, i forhold til hvadm an får ud af det..
          Håber du vil hjælpe…!

        Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log in with your credentials

        or    

        Forgot your details?

        Create Account