This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Bubber

Hej! Jeg er en fyr på 21 der planlægger en tur til Mellemamerika til foråret. Jeg tager først 2 uger til New York med familien, men så vil jeg tage direkte ned til Guatemala og starte min tur rundt i de omkring liggende lande der, højst sandsynligt med en måneds tid på en sprogskole i Guatemala. Er der nogen der kan anbefale nogen gode skoler/steder man kan starte sådan en tur?

Maurice

Antigua i Guatemala er det ultimative sted at gå på sprogskole. Der er tonsvis af skoler, så det er intet problem at spørge sig frem og finde det bedste og billigste.
    Derudover er der masser af andre back-packere i byen, og hvis man kan lide lidt stemning er det én suveræn by

Anonym Lisbeth Munk Jacobsen

Antiqua er stedet til at FESTE og bare fede den. Antiqua er desuden meget touristet, og minder meget lidt om resten af Guatemala. Vil du noget seriøst med spansk-skolen, kan jeg stærkt anbefale at tage til Xela. Her er de fleste indbyggere indianere, og kun de færreste kan snakke engelsk. Mit indtryk er, at skolerne her er langt mere seriøse, samtidig med, at der er en del andre studerende. Ps. Jeg har gået på sprogskole i begge byer.

Anonym Gitte Sørensen

Nu kan jeg lige se at der bliver skrevet lidt om sprogskoler i Guatemala, i den forbindelse vil jeg høre om der er nogen der ved hvad prisniveauet for sprogskolerne er? samt om der er nogen der kan anbefale en man kan booke inden man tager afsted??

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account