This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Kirsten

Jeg har planer om at rejse til Mellem- eller evt Sydamerika på sprogskole til vinter. Har hørt at Antigua i Guatemala skulle være et godt valg. Jeg vil gerne høre om andres erfaringer med at rejse i området, og især om sikkerheden (jeg kommer nok til at rejse alene) Jeg har også overvejet at tage til Cuba eller Mexico, fordi det måske er mere sikkert? Hvis du også gerne vil på sprogskole i Mellem- eller sydamerika i perioden nov-feb 2003/2004, vil jeg også meget gerne høre fra dig.
    På forhånd tak for hjælpen.
    Kirsten

Anonym Kenneth Karl Nielsen

Jeg har hentet en lille tip på nettet: San Pedro la Laguna – ved Lago de Atitlan skulle være et billigt sted at lære spansk i Guatemala, halv pris af Antigua.

Antigua har eftersigende mange gode skoler, hvilket sandsynligvis er = stor konkurrence og mange backpackers, som man kan spørge om råd.

Anonym Kenneth Karl Nielsen

Hej Kirsten

Hvis du kigger i Sydamerika sektionen er der både svar og spørgsmål om sprogskoler i Sydamerika. Tjek også http://www.backpackers-online.dk, hvor der måske kan ligge nogle ældre svar.

Opret evt. et separat spørgsmål omkring sikkerhed – Så har du bedre chance for at få et svar.

Opret en rejsekammeratsannonce i den sektion omkring din søgning efter en at rejse med.

Håber du får en god rejse.

Anonym Mette

Hej Kirsten.
    Jeg har netop vaeret 5 mdr. i Guatemala og 1 mdr. i Mexico – begge dele kan varmt anbefales! Jeg gik paa sprogskole lidt uden for Antigua og arbejde derefter som volontør paa et humanitaert projekt. Mht. sprogskole i Antigua, saa er der masser at vaelge imellem. Det kan maaske vaere et problem, da der selvfoelgelig baade er gode og mindre gode skoler…
    hvis du vil hoere mere om mine erfaringer – ogsaa mht. sikkerhed, er du velkommen til at skrive til min mail mbmc83@hotmail.com

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account