This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym zullut

Hej, jeg ved ogdt disse spørgsmål måske er stillet mange gange før, men håber at en venlig sjæl kunne tænke sig at svare på dem…. jeg rejser med en ven til AUS april-maj vi er afsted i 4-6 måneder og regner med at købe bil, spørgsmålene er som følger:
    er dette en god periode at tage på roadtrip i AUS med hensyn til vejret og muligheden for at måde andre der rejser på samme måde? hvilke rejseselskaber skal man kontakte for at få fat i den billigste flybillet? og er et budget på 80-100000kr incl. flybillet tilstrækkeligt?

Håber i kan hjælpe mig. hilsen Zullut

Anonym Sylvest

Jeg har selv købt min billet hos Kilroy Travels, lige nu kan man komme til Sydney for 8075 kr. Det er meget billigt. Så der vil jeg foreslå i køber jeres billetter. Jeg kan ikke hjælpe dig med din roadtrip. Jeg ved ikke noget om det. 80-100.000 kr skulle være tilstrækkeligt. Jeg tager tager selv afsted i lidt over 3 måneder, og jeg gør det for omkring 50.000. Men jeg køber så heller ikke bil.

Jeg håber du kan bruge noget af hjælpen.

Anonym zullut

mange tak for svaret og du må have en god tur.

Anonym Alex

Jeg har også købt min billet gennem Kilroy – det billigste jeg kunne finde den gang (jan. 2005). Det er med Austrian Airlines.

Mht. tidspunktet så må april-maj siges at være begyndelsen på lavsæsonen, men det er stadigvæk rimelig varmt – især nord for Brisbane.

Jeg har set mange opslag med biler til salg allerede nu, så det burde være nemt at købe og nemt at sælge den igen 4-6 måneder senere – når højsæsonen starter. Priserne ligger nu på 2500 AUD og op efter.

En liter benzin koster ca. 1.15 AUD i Sydney og lidt mere udenfor.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account