This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Mi_Chelle

Hej alle seje rejsende.

Jeg har rejst rigtig meget og har den del stempler i mit pas fra både Jordan, Israel, Malaysia, Filippinerne, Thailand, Tyrkiet, og Kina

Jeg er ved at søge visum til USA og mit spørgsmål er så om der er nogle af jer rejsende der har haft problemer med at komme ind i USA pga stempler i sit pas? om jeg evt skal købe et nyt pas inden jeg rejser derover?

Håber at der er nogle der kan hjælpe god dag 🙂

Anonym Claus

Du kunne jo prøve at kontakte den amr ambassade og høre deres mening, men ud fra de lande, du har opremset, kan jeg næppe forestille mig, at du skulle løbe ind i problemer pga det.
    Derfor kan du selvfølgelig godt få problemer, men ikke fordi du engang har været i Jordan eller Tyrkiet.

mvh
    Claus

Anonym Mi_Chelle

Okay tusind tak for dit svar.

Har hørt det skulle være ret svært at komme ind nemlig os selv om du har søgt visum i forvejen. Man ved jo aldrig. jeg var lige ved ikke at kunne komme ind i Israel fordi jeg engang har holdt ferie i Malaysia.

Jeg kunne ikke rigtig finde noget på den ambassadens hjemmeside men det kan godt være jeg skulle prøve at ringe til dem 🙂

Anonym Kiaveise

Selvfølgelig kan du komme ind i USA, jeg ville være mere bekymret hvis min straffeattest var plettet når man skal derover. Der er ikke svært at komme ind, de har bare deres forholdsregler og følger man dem så er det ikke noget problem.
    Har været derovre 3 gange nu første gang havde jeg også visum det havde jeg ikke de to andre gange..

Anonym Mia

Altså af de lande du nævner har jeg kun være i Malaysia, Filippinerne, Thailand, Tyrkiet, og Kina – men altså oplevede ingen problemer de tre gange jeg har været i USA. Tror også mere det er din straffeattest de vil gå op i. Men ellers har jeg aldrig hørt om nogen der har haft problemer.

Generelt har jeg kun hørt om den slags problemer i forhold til at komme ind i Israel (som jo er på god fod med USA).

Anonym Mi_Chelle

Okay så er jeg mere rolig. Har aldrig rigtig tænkt over det med stemplerne før. Men vi oplevede nemlig et 3 timer langt krydsforhør i Israel fordi vi havde været i Malaysia så ville lige være sikker på hvad man skulle forberede sig på.

Tusind tak for hjælpen alle sammen 🙂

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account