This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Dan kristensen

Hejsa
    Jeg har været gået ned med stress og er stadig stresset. Jeg har overvejet at rejse for luftforandring. Samtidig har jeg brug for luft og er træt af min dagligdag her med masser af trafik, støj og mennesker, et liv hvor man konstant er på face, social, nærmest ikke får lov til at få luft og plads, jeg bor i midtbyen. Så det jeg ønsker er en rejse hvor jeg kan få ro og hvile, helst ikke masser af støj, mennesker osv. Er det muligt at finde et sted/land hvor man kan stå på egne ben, få masser af ro og stilhed, hvile, for det skal være en antistress rejse hvor fokus skal være på at få opbygget mig selv og slippe for alle de stressede omgivelser herhjemme. Selvfølgelig bestemmer jeg selv hastigheden. Er det bedst at blive hjemme og leje et sommerhus hvor jeg kan få fred eller kan det lade sig gøre at finde et rejsemål som kan give mig det jeg søger? Jeg har ingen erfaring, er bare kørt fast i alt herhjemme og det er svært at blive stressfri i mine nuværende omgivelser.
    Mvh Dan

Viser 1 indlæg (af 1 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account