This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym susanne2690

Da jeg ikke kunne svare på indlægget da SVAR-knappen manglede har jeg lige oprettet dette svar!

Hvad hedder den by hvor i har lejet huset? 300 km nord for rio så må i nærme jer Salvador, som er en by der bestemt er et besøg værd. Evt også under karnevallet da det er her man finder det næststørste karneval efter Rio.
    Salvador er det første område som blev opdaget i Brasilien og det er her alle afroamerikanerne bor. Stilen i byen bæger prag af musik og rytmer og den kendte kampsport kaporeta (kan ikke stave det).
    Der er mange seværdigheder i selve Rio, bla den obligatoriske Kristus. Da vi skulle derop tog vi en taxa (var 4 mennesker så det kunne betale sig) og vi kørte igennem jungel og fodrede aber.
    En rigtig fed oplevelse var en guided tur op i et favela (slumkvarter). Det er ikke noget man på nogen måde kan gøre på egenhånd men der er et firma som arrangere det http://www.bealocal.com og det er noget af det fedeste jeg har oplevet på de 5 mdr jeg rejste.
    Husk at det er svært at finde noget under karnevallet så book helst over nettet. http://www.hostels.com evt. OG husk priserne på stort set alt skal ganges med 3 under karnevallet!
    Hvis der er mere i vil vide så skriv til mig på suspus1985@hotmail.com

Anonym Anonym
    Anonym Anonym

hvis i mangler et billigt sted at bo i rio, må det billigste og fedeste nok være Magnus Eklunds, no name stay. Ligger ca. 50 m. fra Copacabana stranden lige bag othon hotel på 11 sal. Koster 20 reais om dagen, og det inkluderer caiparinhas ad libitum. Super fedt sted stort set kun med scandinavere. hans mail er nonamestay@hotmail.com. Book i god tid da det er mega populært (specielt bland svenskerne)

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account