This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym koba

Hej baackpackers 🙂 Jeg er så småt ved at planlægge en rejse i Australien til sommer. Jeg vil investere ca 3 uger. 2 uger i Australien og en enkel i New Zealand. Jeg regner med at flyve til Sydney og tage derfra til Melbourne. Netop den tur vil jeg gerne søge hjælp til. Jeg vil gerne have at turen fra Sydney til Melbourne skal vare ca. en uge og foretrækker busser som transportmiddel.. Jeg vil blive meget glad, hvis nogen kunne komme med forslag til ruter så jeg undervejs kan besøge nogen interessante byer og masser af nationalparker. Og hvordan finder jeg busser? Alle forslag, links, ideer mm. modtages med kyshånd 😀 Og hvis nogen kender til billig biludlejning, vil jeg meget gerne høre om det. Tak Tak

Anonym Dennis

wow… WHY?! :p
    2 uger er slet ikke engang nok til at se bare en brøkdel af turen fra sydney til melbourne.

og slet ikke til den pris fly biletterne koster.

Fighter88

Jeg vil give Dennis ret i at det er ikke ret lang tid, og slet ikke med den billet pris.
    Men du kan kikke på Great Ocean Road, de fleste af de ture tager 1 uge og så har du da fået set et af de must see på ruten sydney – adelaide.
    Hvis jeg var dig ville jeg gemme australien til du har lidt længere tid, det er et helt fantastisk land. Hvis ikke det er muligt i nærmeste fremtid, så er det da bare med at komme afsted og se det du nu kan nå 🙂

I min verden er sydney-melbourne ikke den fedeste rute i australien.. ville selv helt klart vælge the outback, men det kommer til at knibe med tiden.

Anonym Nightasyes

En hel anden ting, som de to andre ikke nævner.. I vores sommertid har de jo vinter. Bare så du lige er obs på det. Australien er klart fedest I deres sommer.

Anonym koba

Det bliver 3 uger i stedet for 2 og jeg dropper New Zealand. Jeg er godt klar over, at det ikke er lang tid, og deres sommer vil være et bedre tidspunkt, men jeg har studie og arbejde at passe, og jeg kan kun 3 uger omkring juli.

Great Ocean Road er en fantastisk side, tak for tippet. Jeg søger stadig hjælp til at finde busrejser 🙂

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account