This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym GlobeTrekker21

Hej Iben.

Jeg ville også gerne kunne rejse meget længere tid i de lande, men sådan noget kommer jo meget an på tid, penge og prioritering 🙂
    Jeg har stadig ikke HELT fundet ud af hvordan det hele skal være endnu, da jeg netop lige har fundet mig en rejsemakker som skal med på hele turen, så det skal vi lige finde ud af hvordan vi fordeler rejsen.
    Jeg har også valgt 14 dage til de lande hvor man kun kan være der inden for det antal dage inden man skal købe visum, for ellers bliver det mange penge for visum! Og desuden så synes jeg det passer fint til de fleste, selvom jeg nok godt kunne tænke mig at bruge en uge mere i Vietnam f.eks, men det finder jeg ud af 🙂

Det lyder nogenlunde sådan her indtil videre:
    (Måske skal vi også til New Zealand eller Malaysia bagefter)

Kina – 14-21 dage (Beijing, Tianmen og Hong Kong)
    Vietnam – 14 dage (måske mere)
    Cambodia – 14 dage
    Thailand – 28-31 dage
    Laos – 14 dage
    Singapore – 3-4 dage
    Indonesien – 31 dage (Java og Bali/Lombok/Gili)

Og måske også videre til andre steder, hvis jeg får råd! Ellers må jeg låne af min kammerat.

Regner med at kunne rejse i ca. 4 måneder (uden lånet fra ven) for ca. 50-55.000 kr. i alt og det er inklusiv: Udstyr, Vaccinationer, Visum, Flybilletter, Ture og til rejsen undervejs (mad, overnatning og transport)

Kom endelig med flere forslag hvis der er nogen der følger med her 😉 da det er min første backpacker tur så kan man aldrig få nok forslag og tips 😉

Viser 16 indlæg (af 16 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account