This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym SofieBH

Hej 🙂
    Min veninde og jeg rejser til Sydamerika sidst i august. Vi skal til Peru, Bolivia, Argentina og Brasilien.
    Jeg vil høre om der er nogen der har nogle tips omkring telefoni, taletidskort og abonnementer.
    Hvis jeg skal sms’s hjem til Danmark, vil det så være smart at beholde mit danske abonnement, og så købe et taletidskort i de forskellige lande, så min veninde og jeg kan få fat på hinanden?
    Alle tip modtages med kyshånd! 🙂

– Sofie

Anonym Lisbeth

Hej Sofie

Med mindre du vil sende sms’er til dig selv, har du ikke rigtigt noget, at bruge dit danske abonnement til, mens du er afsted. Men det kan selvfølgelig være en fordel, at beholde det, hvis det betyder noget for dig, at have samme tlf. nr., når du kommer hjem igen.

Den billigste løsning er, at købe lokale taletidskort. Men hvor stort et behov har du og din veninde for, at kunne få fat i hinanden, når I rejser sammen?

Det kan godt være en dyr løsning, at sende sms’er fra udlandet og hjem til DK. Jeg vil nok anbefale, at bruge net caféer og sende alm. mails eller beskeder via Facebook, Skype eller lign.

VH
    Lisbeth

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account