Dette emne er tomt.

  • Forfatter
    Indlæg
  • #3543611
     Thaysen

      Udover de ting jeg nævnte tidligere er der Ewran National Park ikke langt fra Kanchanaburi.

      Railey Beach er super lækker, man kan kun sejle dertil, oftest i longtail båd. Ligger ikke langt fra Krabi. Men der er skønne strande overalt i det område! Har ikke været ved Phang Nga Bay, men mon ikke det også gør sig gældende der.

      I kan tage en sejltur i longtail båd på “floden” der løber langs Krabi by. Her kommer i bl.a. til nogle grotter der er et besøg værd. Går i en tur ved floden i centrum af Krabi i dagstimerne finder bådførerne jer!-og så skal der bare pruttes om prisen for turen!

      #3543604
       Muddi12345

        Super Thaysen, tak for svar…

        Er der nogle ting på vores rute i Thailand, som bare er must see?

        Har overvejet at slå et smut forbi Phang Nga Bay lige over Phuket? Det ser rigtig lækkert ud på billeder..

        #3543816
         Heidi

          Jeg ville heller ikke besøger Tiger Templet. Dyreplageri og udnyttelse af dyr som burde være vilde.
          Kan godt forstå det er en stor oplevelse at røre en tiger, men alligevel, en tiger bør vel være et vildt dyr, som mennesker ikke har nærkontakt med?
          Om ikke andet, så kan jeg anbefale jer at tage til Kanchanaburi alligevel. Der en masser at give sig til og en dejlig, afslappet stemning. Der er fx. et rigtig godt museum fra 2WW hvor japan går ind i Thailand. Et must see! Vi nød vores ophold i Kanchanaburi rigtig meget.
          Vi boede her: http://www.tripadvisor.dk/Hotel_Review-g297924-d636376-Reviews-Pong_Phen_Guesthouse_and_Bungalows-Kanchanaburi_Kanchanaburi_Province.html
          Ligger rigtig godt (tilbagetrukket), har en rigtig fin “restaurent” , lille pool og fin udsigt over floden. Personalet var måske ikke de mest smilende, men vi var glade for at være der alligevel 🙂

          Vi var også i Hua Hin – kommer aldrig der mere, ALT for turistet, dårlig strand osv. Hvis i vil have byliv, så er Hua Hin fint.

        Viser 3 indlæg - 16 til 18 (af 18 i alt)

        Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

        © 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

        Log ind med brugernavn & kodeord

        eller    

        Glemt dine oplysninger?

        Create Account