Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-200014 bbp-parent-topic-3543364 bbp-reply-position-16 odd topic-author post-3543402 reply type-reply status-publish hentry pmpro-has-access">
     Muddi12345

Okay super, har du nogen ide om hvad det vil koste? Hvis vi vælger at tage til Bloukrans? Og hvad koster selve springet egentlig?
      Det er selvfølgelig også en mulighed at gøre det i NZ.. Jeg har det bare sådan, at det er ikk særlig fedt at sige man har prøvet verdens anden eller tredje højeste bungee jump.. Man skal da prøve den højeste 😉

Ja okay, det lyder også alt sammn meget spændende.. Håber for dig du kommer ud at rejse igen snart så.. 🙂

Tine

Jeg vil dog stadig anbefale jer at skære noget fra og koncentrere jer om 2 lande (eller 3 små). Tror at I vil fortryde, hvis I har så meget på programmet, men det er jo bare min holdning 🙂

Muddi12345

Tak fordi du deler din holdning med os, det er jeg glad for 🙂 Det betyder meget når det er første gang man er på en længere rejse 😉

Ved ikk om det virkelig er dumt eller lyder skørt, men jeg har nogle ting jeg gerne vil nå inden jeg bliver 25 (næste sommer).. Det er bl.a. bungee jump i sydafrika, dykke med hvidhajer, røre tigere/tigerunger og dykke et flot sted med skildpadder og andre flotte dyr..
          Det indebærer at jeg skal en tur til Sydafrika og til Thailand, det er to helt sikre..
          Og nu hvor vi allerede er derovre af (Thailand), så tænker jeg at man ligeså godt kan tage til Australien og New Zealand og se hvad det er for noget 🙂
          Det er jo billigere at tage fra Thailand til Aus/NZ end det er, hvis jeg skulle tage derhen fra Danmark på et senere tidspunkt..
          Men ja, det må vi lige se på..

Tusind tak for dine input ihvertfald 🙂

Tine

Det er faktisk heller ikke verdens højeste. Det er verdens højeste fra en bro 🙂 Mener at hoppet koster ca 550 kr. Transport fra Port Elizabeth er nok 300-400 kr hver vej + flybillet, så det løber da op

Viser 4 indlæg - 16 til 19 (af 19 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account