This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Henriette1985

Hej, jeg tager snart til Østen (midt november 2006) og vil rigtig gerne lave noget frivilligt arbejde. Jeg vil gerne ud og hjæpe og støtte kvinders rettigheder eller med bevarelse af naturen. Jeg har ikke fastlagt nogen rejseplan endnu. Jeg har ikke mulighed for at arbejde mere end max 1 mdr da jeg kun har 2-3 mdr til hele rejsen!
    Håber nogen har nogle ideer eller links!

Plelelle

Hej Henriette. Jeg arbejdede selv i et tempel i Thailand, hvor man passer tigere. Templet har en hjemmeside der hedder http://www.tigertemple.com. Man skal være der mindst en uge, og får mad og logi. Om aftenen kan man deltage i meditationen i templet. Arbejdet består i at rense buret hos nogle af tigerene om morgenen, det tager ca. 30 min. – 1 time fra kl. 7. Derefter har man fri til kl. 13 hvor man hjælper turister med at få taget billeder med tigerene. Meget spændende, man kan skrive en mail til templet og spørge om man må komme 🙂

Anonym Anonym

Hej henriette

Jeg har arbejdet på en skole i nordøst thailand og undervist børnene i engelsk. Jeg boede hos en thailandsk familie, hvor moren var lærer på skolen. Det var en utrolig god oplevelse og en helt anden måde at opleve thailand på. Det kræver kun almindelige engelskkundskaber, og så er de bare meget glade for al den hjælp de kan få. Hvis du er interesseret i det kan du undersøge min værtsfamilies hjemmeside mynitaya.com og ellers er du velkommen til at skrive til mig og spørge om alle ting på mijazz85@hotmail.com

Viser 3 indlæg - 1 til 3 (af 3 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account