Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200021 bbp-reply-position-1 odd post-3544704 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     Anonym

Min kæreste og jeg skal til Mexico og Cuba til sommer.
      Planen er at flyve til Mexico City og så tage ned mod Cancun. Derfra flyver vi til Cuba og tilbringer resten af ferien der.

Spørgmålet går på, hvor længe skal vi i alt bruge og hvor længe hvert sted. Vi tænker 5-6 uger i alt?

Anonym

Det er svært at sige, det kommer vel an på hvad I vil se, hvor I vil stoppe osv….

Sarah

Hej

Har selv være på denne arrangerede tur i Mexico:
          http://www.stjernegaard-rejser.dk/mexico/alle-vores-rejser-til-mexico/eventyrlige-mexico-med-dansk-rejseleder-16-dage/dag-til-dag-program/

Måske i kunne tage nogle af højdepunkterne fra denne.

God tur:)

Sarah

Vedr. ovenstående tur, så var den denne jeg mente. Den slutter i Playa Del Carmen – som er syd for Cansun.

http://www.stjernegaard-rejser.dk/mexico/alle-vores-rejser-til-mexico/paa-sporet-af-mayaere-og-aztekere-med-dansk-rejseleder-17-dage/

Anonym

Altså man kan jo nemt bruge 5-6 uger bare i Mexico… Hvis I vil have et reelt svar fra nogen, så tror jeg, at I bliver nød til at skrive lidt mere om, hvad I interesserer jer for.
              Prøv også at læse rejseblogs, forums og guidebøger, så I ved lidt mere om, hvad der er at opleve de forskellige steder. Det er to fede steder, men også meget forskellige.

Anne Marie

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account