This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym kdahl

Hej

Jeg arbejder paa et rejsebureau i Melbourne og vil med glaede hjaelpe jer, hvis I har spoergsmaael eller gerne vil booke noget.
    I er velkommen til at ringe paa vores gratis nummer 1800 993 069 (spoerg efter karina) eller maile mig paa karina-dahl@hotmail.com

Haaber I maa faa en fantastisk tur 😉

Anonym Anonym

Hej Karina.
    Vi er et par som regner med at tage til Australien i september måned og med at købe en bil og køre fra nord til syd. Vi kan dog ikke finde nogen informationer omkring forsikring af bil, er det noget du ved noget om. På forhånd tak. Louise 🙂

Anonym ChellBabs

Jeg er pt paa New Zealand og rejser til Australien den 17. februar. jeg har ogsaa et spoergsmaal ang. bilkoeb.. er det let at saelge en bil naar man kommer til Sydney?? (vi koerer fra cairns til sydney) og, (hvis det ikke er), hvad er det billigste bil udlejningsfirma og hvad vil det ca. koste for os?? vi er en chauffoer, 21 aar og koerekort i 3 aar. Det skal helst vaere en camper, men en bil uden bagsaeder (hvor det er muligt at sove bagi kan ogsaa bruges) ;O) paa forhaand tak!

Anonym Anonym

Hej

jeg ved desvaerre ikke noget omkring forsikringer, ved koeb af bil i Australien, da vi kun lejer biler ud.
    Mht. udlejning af camper, saa er der store 2 firmaer i Australien, Wicked og Jucy.
    Jeg vil anbefale Jucy, da det er langt nyere biler med aircon.
    Med en Jucy Crib (With a double bed, fridge, gas cooker and much much more, the Jucy Crib is perfect way for two people to explore Australi)
    i 21 dage ville prisen vaere: AUD$ 1,512.00 og dette er inc, alle forsikringer.
    28 dage ville koste: AUD$ 2,016.00

Som I kan man sove og lave mad i bilen. Det kan nok goeres billigere med Wicked, men det er svaert naar jeg ikke kender jeres datoer eller budget.
    Hvis I har andre spoergsmaal, siger I bare til 🙂

Mvh

Karina

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account