This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym Catrine111

Hej alle sammen.

Jeg har siddet og kigget på indlæggene omkring Alott, men jeg har endnu ikke fundet nogle, der har nævnt noget om deres tillægsprogrammer.

Er der nogle der har prøvet, om deres tillægsprogrammer er lige så gode som de lover? 🙂

Hilsen Catrine

Anonym Tim

Hallo 🙂

Hvor skal du hen? Det er SUPER nemt at finde nogle ting selv, naar man er i Australien og New Zealand! Og billigere.. Isaer hvis du tager til de store turiststeder. Der er proppet med selskaber og saerlige bunkerabatter.

Anonym Catrine

Mine tanker er omkring Australien og New Zealand. Jeg er mest interesseret i deres Jackaroo/Jillaroo school, fordi jeg synes selve programindholdet lyder fuldstændig fantastisk, men også meget dyrt. Hvis jeg kan finde noget tilsvarende udenom Alott, der er billigere kan det vel kun være en fordel. 🙂

Anonym Alex

Har kun proevet deres surfcamp og det bestilte vi foerst til Orientation Meeting dernede, og derved fik det lidt billigere. Men det var fint, naar man taenker paa at det er med fuld forplejning. Saa jeg tror at det gaelder det samme hele vejen rundt :).. Men selvfoelgelig – taenk dig om, brug din sunde fornuft.

Viser 4 indlæg - 1 til 4 (af 4 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account