Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-100138 bbp-parent-topic-200022 bbp-reply-position-1 odd post-3500172 topic type-topic status-publish hentry pmpro-has-access">
     Backpackers Online

Jeg skal til tonga er der noget man bare skal se???????

Backpackers Online

Jeg har ikke været paa tonga, men Fiji og nogle andre oer i oceanien. Hvad med koraller, de mest fantastiske farver du kan forestille dig. Er det den rigtige season er det muligt at faa n;rkontakt med pukkelhvaler. Jeg tror det er pukkelhvaler. Jeg l;ste nemlig en artikel i et airline magasin fra Auckland til Nadi, Fiji om Tonga. Det lyder helt vildt fedt. Men ellers gaar Tonga ud paa at snorkle, dykke og nyde den tropiske natur. Solbade og slappe af.

Backpackers Online

check vavau ø gruppen

isa_pettersson@hotmail.com

va då??????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

hur va det i toga?

vem är du?

Viser 6 indlæg - 1 til 6 (af 6 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account