Dette emne er tomt.

• Forfatter
    Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /var/www/backpackerplanet.dk/public_html/wp-content/plugins/pmpro-bbpress/pmpro-bbpress.php on line 256
    class="loop-item-0 user-id-0 bbp-parent-forum-200019 bbp-parent-topic-3542821 bbp-reply-position-16 odd topic-author post-3543333 reply type-reply status-publish hentry pmpro-has-access">
     Anonym

Hej Kasper..
      Det lyder som en dejlig tur du skal på!
      Jeg var i Singapore, Malaysia og Thailand sidste år og overvejer at tage afsted igen her i efteråret!
      Cameron Highlands er smuk – det skal du helt klart opleve!
      Og når turen går til KL, så book dig en plads på Reggae Mansion – det fedest hostel i KL (har ikke prøvet andet, men det var SÅ fedt)
      Melaka var ikke så interessant synes jeg – men du kan jo se hvad du synes, når du når dertil!
      Ha en skøn tur – og hvem ved.. måske vi mødes derude,
      Elisabeth.

Anonym

Hej Kasper..
        Det lyder som en dejlig tur du skal på!
        Jeg var i Singapore, Malaysia og Thailand sidste år og overvejer at tage afsted igen her i efteråret!
        Cameron Highlands er smuk – det skal du helt klart opleve!
        Og når turen går til KL, så book dig en plads på Reggae Mansion – det fedest hostel i KL (har ikke prøvet andet, men det var SÅ fedt)
        Melaka var ikke så interessant synes jeg – men du kan jo se hvad du synes, når du når dertil!
        Ha en skøn tur – og hvem ved.. måske vi mødes derude,
        Elisabeth.

Kasper Hertz

Hej Elisabeth. Tak for råddene 🙂
          Også held og lykke med din tur. Som selvstændig backpacker må man jo holde sig ajour med backpackerplanet.

God ferie til dig også 🙂

Viser 3 indlæg - 16 til 18 (af 18 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log in with your credentials

or    

Forgot your details?

Create Account