Tagget: 

This topic has 1 svar, 2 stemmer, and was last updated 2 weeks, 3 days siden by Victor Poulsen.

• Forfatter

Hej!

Min kæreste og jeg overvejer at tage 2-3 uger til Indonesien til juli/august. Tanken er, at vi flyver til Jakarta og oplevet området. Herefter vil vi rejse ned igennem Java og videre til Bali og de omkringliggende øer. Derfor vil vi gerne høre, om I har nogle anbefalinger i forhold transport. Vil det være bedst at rejse med tog og bus eller vil det være en bedre idé at leje en bil? Det må gerne kunne gøres billigt. Vi har ikke været der før, så vi sætter stor pris på alt den hjælp, vi kan få. Hvis I også har forslag til ting, vi skal se undervejs, vil vi også blive meget glade for dette 🙂

Mange tak for hjælpen på forhånd!

Hej Linea

Er lige kommet hjem efter 1 måned i Indonesien. Og til korteture i byerne osv, vil jeg anbefale i downloader “BlueBird” appen. (den fungerer ligesom Uber)
    Til længere ture på over 2-3 timer vil jeg anbefale i bare finder en lokal chefør. Jeg rejste dog kun rundt på Bali og øerne omkring.
    Hvis i blot skal ud og kigge på rismarker og vandfald, så skal i 100% leje en scooter. Det var den fedeste følelse af cruise rundt og se landskabet. (vi lejede scootere flere gange og betalte ikke meget mere end 25-35 kr for 24 timers leje og en fuld tank).

Viser 2 indlæg - 1 til 2 (af 2 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

KONTAKT OS

Vi er her ikke lige. Men du kan sende os en email og vi skriver tilbage til dig inden for 2 arbejdsdage.

Sender

© 1999 Backpacker Planet – mødestedet for rygsæksrejsende.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account