This topic is empty.

• Forfatter
    Anonym MAN

Hej jeg skal rejse rundt i USA i en maanede i USA, vi starter i Miami og slutter i New York. Er der nogen som har aerfaring med at rejse fra by til by, fx kan anbefalle et sted til billeje?
    Vi har kigget pa Grayhound og det virker til at rejsetiderne er meget lange, nogen der har erfaring med dem?

vh. Morten

Anonym Adrian

Jeg kan ikke råde dig til at bruge Greyhound busserne, det er mest “sociale rejects” der rejser med dem, dvs. det kan hvis man er uheldig blive en ærgelig tur. Derudover er det meget ubehagelige sæder, og med sådan en lang tur gør det det kun værre. Jeg vil råde jer til at tage tog (kan dog tage ca 30 timer), fly eller billeje.

Vi gør det omvendt fra new york til miami, og vi leger bil via hertz, avis eller ebiludleje.dk.

Anonym MAN

Okay, tak for svaret.
    Nogen der har en fornemmelse af hvad bezin budgettet er for en tur. fx. fra Miami til Memhis i en personbil?

Anonym Esther

Hej, den her side har hjulpet os en del.
    http://travels.kilroy.dk/Rejsetyper/road_trip.htm

Anonym Anonym

Greyhound er en oplevelse i sig selv. Vi havde ikke nogle dårlige oplevelser med at rejse med Greyhound på den strækning, men det er specielle mennesker, som tager bussen. Jeg synes nu sæderne var helt fine.
    Det er helt klart at anbefale og leje bil istedet, men det koster selvfølgelig det ekstra. Til gengæld er mulighederne og friheden langt større

Viser 5 indlæg - 1 til 5 (af 5 i alt)

Du skal være logget ind for at svare på dette indlæg.

© 1999-2021 Backpacker Planet – mødestedet for backpackere.

Log ind med brugernavn & kodeord

eller    

Glemt dine oplysninger?

Create Account